Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Fri, 26 Oct 2012 23:41:09 +0200

Dnia Fri, 26 Oct 2012 21:01:29 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Innymi słowy - aparat nie jest widziany jako dysk?

A to zależy jak go ustawię. W menu aparatu ustawiam sobie USB jako mass
storage albo jako MTP. Korzystałem z tego drugiego trybu dla importera -
hipotetycznie bardzo było to wygodne, ale zrezygnowałem z w/w powodów.

> Nie używam osobiście
> FastStone, ale czy on nie ma przypadkiem jakiegoś własnego modułu importu
> danych z urządzeń zewnętrznych?

Ma pobieranie z kart pamięci, taki pseudo - import. No ale to już masakra
gdybym miał uruchamiać program, potem w menu grzebać itp. A tak mi się
wszystko samo dzieje. Z tego powodu odpowiadało mi najbardziej rozwiązanie
systemowe ... ale kiszka z tego wynikła.

> Uznaje, że ścieżka niedostępna i cześć. :(

I to na zawsze "cześć" :( W dodatku nie informuje, że coś przestawił tylko
śmieci po dysku i nawet nie wiesz gdzie bo nie poinformuje.