Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 26 Oct 2012 21:01:29 +0200

Dnia Fri, 26 Oct 2012 19:30:57 +0200, Marek napisał(a):

> No dobrze, ale nie łapię dlaczego miałbym to dopowiedzieć? Nie wiem jak
> działa program X czy Y. Poruszany temat dotyczy gołego systemu (chyba).
> Piszę "chyba" gdyż jestem o tym przekonany w 95% a nie w 100.

Nigdy nie wiadomo kto i kiedy tego posta z archiwum wygrzebie. :D

> FarStone czy FastStone w końcu? :-D Sprawdziłem czy istnieje coś takiego
> jak FarStone i wyszło mi, że to system backupowania :-D

Przepraszam - moja pomyłka. O FastStone Image Viewer mi chodziło. :)

> No więc zatoczyliśmy krąg i wracamy do punktu wyjścia :-)

Coś w tym stylu. ;D

> Przyznam się, że wymiękłem po kolejnym samoczynnym zdekonfigurowaniu się
> windowsowego importera obrazków i przeszedłem na program firmy Sony
> dołaczony do mojego aparatu. Próbuje mnie on uszczęśliwić gadgetami,
> którymi co niektórzy onanizują się a ja mam na nie alergię typu
> umieszczanie po całym świecie zdjęcia, których nigdy nie będę
> obwieszczał. Jednakże nie rozwala miniaturek i nie rozkonfigurowuje się.

Innymi słowy - aparat nie jest widziany jako dysk? Nie używam osobiście
FastStone, ale czy on nie ma przypadkiem jakiegoś własnego modułu importu
danych z urządzeń zewnętrznych?

> Przy okazji dla dociekliwych: systemowy program do importu zdjęć
> rozkonfigurowuje się w sytuacji gdy dysk docelowy nie jest osiągalny nawet
> przez chwilę (np. u mnie w kompie niektóre dyski idą spać po 20 min
> nieużywania i budzą się przy próbie dostępu). To powoduje, że mimo inaczej
> ustawionych ścieżek, program ten zapisze zdjęcia na C i już będzie tak
> zawsze aż do chwili kiedy raz jeszcze nie podamy mu tych samych ścieżek,
> które już tam są.

Uznaje, że ścieżka niedostępna i cześć. :(

[ Fotografia żony w portfelu przypomina, że zamiast niej mogłoby być       ]
[ w tym miejscu znacznie więcej pieniędzy.                (JoeMonster.org) ]