Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat, 27 Oct 2012 00:28:56 +0200

Dnia Fri, 26 Oct 2012 23:41:09 +0200, Marek napisał(a):

> A to zależy jak go ustawię. W menu aparatu ustawiam sobie USB jako mass
> storage albo jako MTP. Korzystałem z tego drugiego trybu dla importera -
> hipotetycznie bardzo było to wygodne, ale zrezygnowałem z w/w powodów.

Ja mam podejście - jeżeli z danego urządzenia zewnętrznego można korzystać
jak z dysku i nie paprać się z dodatkowymi aplikacjami - to ja w to wchodzę
od razu. :D

> Ma pobieranie z kart pamięci, taki pseudo - import. No ale to już masakra
> gdybym miał uruchamiać program, potem w menu grzebać itp. A tak mi się
> wszystko samo dzieje. Z tego powodu odpowiadało mi najbardziej rozwiązanie
> systemowe ... ale kiszka z tego wynikła.

Nie zawsze rozwiązanie systemowe jest tym najwygodniejszym.

> I to na zawsze "cześć" :( W dodatku nie informuje, że coś przestawił tylko
> śmieci po dysku i nawet nie wiesz gdzie bo nie poinformuje.

Wierzę na słowo. M.in. z tego powodu, że przyzwyczajony jestem do pewnych
narzędzi (w bardzo wielu przypadkach - darmowych) i na to, czy daną
funkcjonalność system zapewnia, to już średnio zwracam uwagę. Siła
przyzwyczajenia po prostu. :)

[ Kobiety sądzą, że dwa razy dwa jest pięć, jeżeli wystarczająco długo     ]
[ będą płakać i dąsać się.                                  (George Eliot) ]