Re: uprawnienia dla pliku HOSTS

Autor: Adam Koltowski <alfak_at_usunto.interia.pl>
Data: Tue, 23 Oct 2012 23:29:33 +0200

> Co właściwie rozumiesz przez odbieranie? Odmowę czy brak zezwolenia? I
> dlaczego to miałoby być złe?

Odmowe ..... odmowa ma wyzszy priorytet niz zezwalanie. Mowiac, ze to zla
praktyka mam na mysli to, ze ze wzgledu na to, ze ma wlasnie wyzszy
priorytet, mozna bardzo latwo zepsuc sobie uprawnienia. Czyli jesli np.
odmowimy dostepu dla grupy Wszyscy a zezwolimy dla administratora, efekt
bedzie taki, ze nikt nie bedzie mial dostepu do udzialu i bedzie do tego
problem zeby to odkrecic. Daltego odradza sie uzywania ODMAWIANIA a jesli
juz to ew. dla poszczegolnego uzytkownika.

\
> \
>
> Przecież chodzi o XP.

No faktycznie - nie zauwazylem tego .....