W7 - Jak zmienić sposób importowania zdjęć?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 21 Oct 2012 20:28:57 +0200

Witam,

Walczę z automatycznym importowaniem zdjęć przez system i już od zmysłów
odchodzę. Może ktoś z Was mnie poratuje. Oto jakie mam problemy:

Problem 1
- Skonfigurowałem importowanie zdjęć gdzieś na dysk D z zachowaniem nazw
plików takich jak w aparacie.
- Od czasu do czasu moduł przestawia się trwale i importuje mi zdjęcia na
dysk C (profil/moje obrazy) i nazywa je 001.JPG, oo2.JPG itd. Gdy zdążę
kliknąć ustawienia importu, to wdzię, że ustawiony jest D ale mimo to
wszystko idzie na C. Muszę wtedy jeszcze raz pokazać ścieżkę na identyczną
i wtedy przez pewien czas będzie ona brana pod uwagę. Jak zrobić aby zawsze
była brana pod uwagę?

Problem 2
Jak zmienić ustawienia importowania bez podłączania danego urządzenia?
Chodzi o to, że nie zawsze zdążę kliknąć "ustawienia" w oknie importowania
zdjęć gdyż jakieś zdjęcie zdąży być szybciej zaimportowane i okno zamyka
się. Radzę sobie tak, że przestawiam aparat na robienie zdjęć seryjnych,
robię N zdjęć ściany i wtedy, przy kilku zdjęciach wiem, że zdążę kliknąć
opcję ustawień. To chore delikatnie mówiąc. Owszem, mogę zainstalować
oprogramowanie Sony to importowanie zdjęć z aparatu ale nie chcę zaśmiecać
systemu bez powodu szczególnie, że to oprogramowanie narzuca mi przy okazji
mało użyteczną przeglądarkę.

Problem 3
Od czasu do czasu usługa wykrywania urządzeń podłączanych do komputera
zmienia stan z Auto na Wyłączona. Wtedy podłączanie aparatu oczywiście
import nie uruchomi się. Jak namierzyć co powoduje wyłączenie usługi?