XP - integracja SP3 przez Nlite. Zmiana klucza produktu ?

Autor: Swift <pawprac_at_gmail.com>
Data: Sun, 21 Oct 2012 12:17:56 -0700 (PDT)

Laptop FS, starszy model - wtedy dodawano do zestawu płytę instalacyjną z XP SP1.
Postanowiłem utworzyć płytę instalacyjną ze zintegrowanym SP3, który pobrałem ze strony MS, integracja znanym programem Nlite. Tu ciekawostka, bo wynikowe XP - sporządzone przez Nlite, ma inny klucz niż oryginał - na podstawie zawartości rekordu [Product Key] z pliku i386/unattend.txt. Płyty jeszcze nie wypaliłem, ale zastanawia mnie, dlaczego tak jest ?
PP