Re: Jak naprawić miniatury w W7?

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Sun, 21 Oct 2012 01:03:14 +0200

Dnia Sat, 20 Oct 2012 19:42:59 +0200, Tomek Głowacki napisał(a):

> "Windows 7 and Windows Vista do not use the thumbs.db file. The
> thumbnail database thumbcache_xxxx.db in these Windows versions is
> centrally located in the
> \Users\[username]\AppData\Local\Microsoft\Windows\Explorer folder."
> oprócz skasowania samego pliku thumbs.db
>
> ... i jak rozumiem, inne metody z Google po wpisaniu "corrupt thumbnails
> Windows 7" nie pomogły?

Dokładnie tak jest jak piszesz. Może ryzykownym byłoby uogólnienie co do
"innych metod" gdyż te co znalazłem ograniczają się do suma sumarum:
usunięcia plików bazy miniaturek. A ja obserwuję efekt taki jakby w ogóle
nie miały one związku z moim problemem albo były odbudowywane z dokładnie
tymi samymi błędami.