Re: jak to założyć exelowi?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: 02 Oct 2012 14:45:40 GMT

1634Racine wrote:

>1634Racine in news:506aeee4$0$1220$65785112_at_news.neostrada.pl
>

>a moze.... moze mozna w exelu wykonac taki myk: wykasowac masowo
>wszystkie linie dla wartosci b ---- ze zmieniajacym sie "y",
>wszystkie linie dla wartosci c ---- ze zmieniajacym sie "z", itd, i
>zostawic tylko linie dla wartosci a --- z x-ami ?

Prościzna :-)

Zakładając, że import danych z pliku tekstowego masz już za sobą, zrób
np tak:
-do istniejących danych dostaw kolumnę zawierającą jakiś uporządkowany
ciąg. Czemu by nie 1, 2, 3, 4, n-1, n? :-). Całość przesortuj wg
kolumny zawierającej te twoje a, b, c itp. Usuń co niepotrzebne. Na
koniec posortuj wg tej dodatkowej kolumny, żeby "odzyskać" pierwotną
kolejność wierszy danych.

--
Pozdrawiam,
Tomasz Zenger