Re: jak to założyć exelowi?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 2 Oct 2012 22:53:00 +0200

goomish in news:xn0i3v1rnebvonn000karamba_at_fqdn.goomisha.pl
[..............]
> Prościzna :-)
> Zakładając, że import danych z pliku tekstowego masz już za sobą, zrób
> np tak:
> -do istniejących danych dostaw kolumnę zawierającą jakiś uporządkowany
> ciąg. Czemu by nie 1, 2, 3, 4, n-1, n? :-).

pierwsza wolna calkowicie kolumna, to F.
plik ma ok. 60.000 wierszy.
No i jak wklepac 60tys liczb? :)

> Całość przesortuj wg
> kolumny zawierającej te twoje a, b, c itp. Usuń co niepotrzebne. Na
> koniec posortuj wg tej dodatkowej kolumny, żeby "odzyskać" pierwotną
> kolejność wierszy danych.

ale ja nie musze miec poczatkowej kolejnosci - dazę do jednej jedynej
kolejnosci: żeby liczby x,y,z,v......itd ulozyly sie od najw do najmn.,
chce po prostu poznac NAJWIEKSZA z nich.