win7 partycje (raw) i dane

Autor: AdamS <fixmail_at_fixmail.pl>
Data: Tue, 2 Oct 2012 19:22:36 +0200

Witam

Były sobie 2 partycje C i D. Z poziomu systemowego managera zmniejszono
C. Powstał wolny obszar przed D. Na D wybrano powiększ i .... stała się
kiszka. Owszem D się powiększyło ale przeszło w tryb RAW i systme nie
widzi danych tylko chce formatować.

1. czy da się to jakość sprytnie cofnąć manipulujący wyłacznie w tabeli
partycji no i czym to zrobić na pewniaka?

2. Dostęp do danych jest chociażby z poziomu programu DMDE tyle, że
darmowa wersja ww. pozwala odzyskiwać plliki pojedyńczo (a jest ok 8000
plików) czy jest jakiś darmowy soft co zrobi to hurtowo. Dodam że
próbowałem testdisk i photorec ale nie widzą danych.

Tragedii nie ma mogę dziubac te 8k pojedyńczo ale może jest jakiś
szybszy spsoób? :)

Pozdrawiam

--
Pozdrawiam AdamS