Re: "Hurtowa" zmiana nazw - jak to zrobić?

Autor: Pat <nie_at_spamuj.com>
Data: Sat, 29 Sep 2012 18:44:44 +0200

> IrfanView: Wciśnij B, wybierz pliki do konwersji, wybierz katalog
> docelowy,
> tryb: przetwarzanie wsadowe, zaznacz: użyj dodatkowych opcji, kliknij w
> dodatkowe opcje, tam znajdziesz "zmien ..".
> OK, Start i patrzysz jak umyka...
> http://www.dobreprogramy.pl/IrfanView,Program,Windows,12867.html

IrfanView nawet miałem. Ale jak mam powiedzieć komputerowi
czego chcę się z tych nazw pozbyć? W opcjach jest jako Name pattern
image###. I co mam z tym zrobić?
Potrzebuję programu lub opcji w programie, w której podam:
- listę (zaznaczenie) plików do zmiany
- możliwość podania ciągu znaków, których chcę się w tych
nazwach pozbyć, czyli zamianę takiego ciągu znaków na null
- wskazanie folderu docelowego
W żadnym z podanych programów tego nie widzę. :-(

Pozdrawiam
Pat