Re: "Hurtowa" zmiana nazw - jak to zrobić?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat, 29 Sep 2012 17:54:51 +0200

In news:5067159a$0$26695$65785112_at_news.neostrada.pl,
*Pat* <nie_at_spamuj.com> typed:

> Ściągnąłem wersję free, zainstalowałem i uruchomiłem.
> Mam ten sam problem co z TC - nie udaje mi się wpisać "nowej"
> nazwy.
>
> Pozdrawiam
> Pat

IrfanView: Wciśnij B, wybierz pliki do konwersji, wybierz katalog docelowy,
tryb: przetwarzanie wsadowe, zaznacz: użyj dodatkowych opcji, kliknij w
dodatkowe opcje, tam znajdziesz "zmien ..".
OK, Start i patrzysz jak umyka...
http://www.dobreprogramy.pl/IrfanView,Program,Windows,12867.html

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx