Re: Jak pozbyć się Ask.com z FireFoxa?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon, 24 Sep 2012 01:40:10 +0200

Przemysław Ryk in news:18fqdv1ty65yz$.dlg_at_maverick.przemekryk.no-ip.info
[.............]
> Widzisz jak to jest, jak człowiek zmęczony odpisuje? Playera faktycznie
> oglądałem już mocno dawno temu i nie wiem dlaczego mi się skojarzyło, że
> snapshoty też ma. Przepraszam za wprowadzanie w błąd. :( VMware Server
> widzę zakończono, więc może vSphere dałoby radę? Ale uprzedzam - tego
> nawet na oczy nie widziałem.

za dni pare sie zabiore za virtual, wiec pewnikiem jednak virtualbox
pozostaje... Chocby dlatego, ze popularny, bedzie kogo dopytywac, jakby co
:)
Jeszcze nie wiem czy virtualbox ma migawki.Ale pewnikiem ma,dlaczego nie...
btw:
VMware Workstation zdaje sie, ze ma migawki.

> Przesiadka na system 64-bitowy i ram dostępny będzie cały. Ja przy
> dostępnych 8GB ramu nie mam problemu z tym, żeby sobie odpalić wirtualną
> maszynę, mając jednocześnie kilkanaście innych aplikacji na systemie-matce
> uruchomionych. Czasami nawet jednocześnie działały obie wirtualki (XP i
> Windows 7). W takiej sytuacji bardziej bolał fakt, że procesor u mnie
> 2-rdzeniowy. :)

a moze warto wziac jakas prosta,nieduza,sprawdzona,z dobra opinia 64bitowa
dystryb. lin. (ale ktorą?) jako hosta i na tym dopiero zainstalowac
virtualboxa/VMware Workstation (no, ktorys z nich da sie zainstalowac na
lin., pewnie tylko virtualbox...) - i teraz juz widac 8 giga ram, i w ogole
juz tak na stale funkcjonowac, host z dystr. lin. ,a wszelkie windowsy
wirtualnie.
No tak, ale ktorykolwiek wirtualny 32bitowy windows i tak zobaczy tylko 2
giga z kawalkiem ram, nawet jesli host jest 64bitowy (tak jest?).
Czyli to bez sensu.

Czyli:
jesli chce widziec pod ktorymikolwiek windowsami 8 giga posiadanego ram - to
tak, czy tak, musi byc host z 64 bitowego windowsa.Howgh.

> dla wirtualizowanego (....) Windows 7 x64 jest 2GB ram i 30GB
> przestrzeni na „dysk”.

zastanawiam sie wiec nad 64bitowym XP,skoro zalezy mi na widzeniu ok. 8 giga
ram.
Jak to cudo chodzi? Rozne opinie czytalem tu i tam, że nie umywa sie do
32bitowego XP.
A skoro 64bitowy XP "gorszy" od 32bitowego, to moze faktycznie warto w koncu
wejsc w 64bitowy w7...?