Re: Jak pozbyć się Ask.com z FireFoxa?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 21 Sep 2012 21:03:02 +0200

Dnia Fri, 31 Aug 2012 21:38:26 +0200, 1634Racine napisał(a):

> [...]
> zaskoczyc, bo z jednej strony napisales Adamusowi w watku, ĹĽe: "ĹšciÄ…gasz np.
> VMware Player, stawiasz sobie system na takiej wirtualnej maszynie, robisz
> jego snapshota" ,a z drugiej strony wyczytalem to, co wyzej, ĹĽe migawki nie
> sa w Playerze mozliwe... (chyba, ze chodzi o jakies dwa rozne rodzaje
> "migawkowania",moze za bardzo galopujÄ™ :)
>
> w ogole, z tego co piszesz wynika, ze jednak.... VMware Workstation :)
> Platny, ale pewnie jest "bardziej" niz Virtualbox, czy Player.Z drugiej
> strony - na Ksiezyc to zdecydowanie nie bede tym lecial, poogladam wiec boxa

Widzisz jak to jest, jak człowiek zmęczony odpisuje? Playera faktycznie
oglądałem już mocno dawno temu i nie wiem dlaczego mi się skojarzyło, że
snapshoty też ma. Przepraszam za wprowadzanie w błąd. :( VMware Server widzę
zakończono, więc może vSphere dałoby radę? Ale uprzedzam - tego nawet na
oczy nie widziałem.

> z innej znow strony zastanawiam sie w ogole nad wydolnoscia sprzetu, ktory
> mam: intel core i3 @2.30 GHz,dwa rdzenie, 700 giga hdd, 8 giga RAM, ale
> widac tylko 2.6 giga, bowiem mam xpsp3 - czyli z powodu RAM co tu mozna
> powirtualizowac...?

Przesiadka na system 64-bitowy i ram dostępny będzie cały. Ja przy
dostępnych 8GB ramu nie mam problemu z tym, żeby sobie odpalić wirtualną
maszynę, mając jednocześnie kilkanaście innych aplikacji na systemie-matce
uruchomionych. Czasami nawet jednocześnie działały obie wirtualki (XP i
Windows 7). W takiej sytuacji bardziej bolał fakt, że procesor u mnie
2-rdzeniowy. :)

> np. ile pamieci przydzielic dla testowanego w7 32 bit., by jeszcze z duzym
> sensem chodzil hostowy xp? ĹĽe nie wspomne o checi poprobowania w7 64 bit...

Ja dla wirtualizowanego XP przydzielony mam jeden rdzeń + 1GB ram, a „dysk”
systemowy ma 20GB. Dla Windows 7 x64 jest 2GB ram i 30GB przestrzeni na
„dysk”.

Nie wiem, jak siÄ™ zachowa VMware przy stawianiu na wirtualnej maszynie
64-bitowego systemu, gdy system bazowy jest 32-bitowy. Nigdy tego nie
sprawdzałem - od czterech lat niemal korzystam na prywatnym komputerze z
64-bitowej wersji okienek i bardzo mi z tym dobrze. :D

Konfiguracja bazowego komputera: Core 2 Duo E8400 @3,9 GHz, 8GB ram, system,
to Windows 7 x64.

[ I've got nothing against God. It's his Fan Club I can't stand.           ]
[                                                     (znalezione w necie) ]