Re: GRX295, Windows 7 x64 i notoryczne restarty sterownika

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Sat, 22 Sep 2012 00:11:24 +0100

"Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl> wrote in message

tdp podawane przez intela to maksymalna moc, pentium d ja osiaga czesto,
e2160 zupelnie niekoniecznie - kiedy sie nudzi eist naprawde dziala, pod
pelnym obciazeniem na stockowym zegarze e2160 bierze ponizej 40W, w trybie idle
6-8W w steppingu m0, pentium d w najlepszym przypadku bedzie mial jakies 85\35W

http://www.awardfabrik.de/forum/showpost.php?s=78de4188e8334597b36d041d9557cee7&p=306899&postcount=4

http://www.anandtech.com/show/2340/13

http://silentpcreview.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=43905

> Procek 1.8 GHz, 1M cache, jest mĂłwisz szybszy od procka 3.00 GHz, 4M cache?

e2160 to core 2 duo z obcietym cache (allendale), pentium d to netburst
(presler)

e2160 robi o wiele wiecej w jednym cyklu zegara

http://www.behardware.com/art/imprimer/623/

na dobrej plycie e2160 spokojnie pojdzie na 3ghz
a jezeli nie podkrecasz to mozna zmniejszyc napiecie i to nawet sporo

> (FSB tyle samo). Paczpan, a ja głupi narzekam, że mi 4MB cache to za mało...
> Trudno mi w to uwierzyć, przyznam.

niemal kazdy test e2160 jaki znajdziesz porownuje go do poprzednikow i
w praktyce e2160 wygrywa z 3ghz pentium d w kazdym mozliwym scenariuszu

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/pentium-e2160.html

na allegro kupisz e2160 za mniej niz 50 zlotych, za tyle samo sprzedasz
pentium d 925

przy 25 watach roznicy przez 12 godzin dziennie i kWh liczonej po 50 groszy
wychodzi 50 zlotych oszczednosci rocznie