Re: GRX295, Windows 7 x64 i notoryczne restarty sterownika

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Fri, 21 Sep 2012 19:20:28 +0200

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
> "Anerys" <spam.nie.jest_at_spoko.pl> wrote in message
>
> jak wystarcza to wystarcza, ale przeciez to goracy, pradozerny zabytek
> klasy 0

Wiem, że demonem szybkości nie jest. I konsumuje 95W mocy.

> wiekowy e2160 ktory chodzi po 30-40 zlotych jest od niego szybszy i mozna

A ten 65W.

> go jeszcze sporo podkrecic bez inwestycji w uklad chlodzenia

Procek 1.8 GHz, 1M cache, jest mówisz szybszy od procka 3.00 GHz, 4M cache?
(FSB tyle samo). Paczpan, a ja głupi narzekam, że mi 4MB cache to za mało...
Trudno mi w to uwierzyć, przyznam.
Procka nie zamierzam podkręcać. (nie mówię, że nie zrobię tak kiedyś, ale na
razie brak zamiaru i nie przewiduję, aby się to zmieniło w najbliższym
czasie)

> tym bardziej ze plyta obsluguje sporo ciekawsze procki
> http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=2748

A i owszem, jak będzie mnie bezpiecznie stać na nowe pamięci 1066, czy może
1150 MHz, 4x2GB, procek np. QX9770 mający 820 mln tranzystorów, to zapewniam
cię, niezwłocznie nabędę i włożę, gdzie ich miejsce. Ale na razie kasiory na
to brak, niestety :(
A na stronę z płytą (Rev 2.0) zaglądam regularnie, czy nowego BIOSa nie ma.
Ale przypuszczam, że jak już będzie mnie stać na części, to i nową płytę
nabędę... A starą oddam komuś... Jeszcze nie wiem.
Może płytę dwuprockową nabędę, na np. 2xQX9775? Nie wiem jeszcze... Ale
pomarzyć sobie można, czyż nie?