Re: partycja aktywna na dysku zewnetrznym USB

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 19 Sep 2012 00:22:02 +0200

Kamikazee in news:k3aq2d$1jt$1_at_node1.news.atman.pl
> flaga aktywności – określa tzw. aktywną partycję, czyli partycję, z
> której standardowy program rozruchowy powinien załadować system
> operacyjny.

wlasnie dlatego nagryzmolilem posta; tlumaczysz mi oczywistosc: dlaczego
aktywna jest tam, gdzie jest dysk _z_OS-em_ .
A ja pytam o dysk magazynowy, gdzie ,jak nalezy sie domyslac, nie ma OS-a, a
aktywna jednak pojawiala sie. Po co, dlaczego, dla kogo? Wiedza podpowiada
,zeby kasowac, ale...