Re: partycja aktywna na dysku zewnetrznym USB

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Thu, 20 Sep 2012 17:30:49 +0100

"1634Racine" <1634_at_Racine.pl> wrote in message
> wlasnie dlatego nagryzmolilem posta; tlumaczysz mi oczywistosc: dlaczego
> aktywna jest tam, gdzie jest dysk _z_OS-em_ .
> A ja pytam o dysk magazynowy, gdzie ,jak nalezy sie domyslac, nie ma OS-a, a
> aktywna jednak pojawiala sie. Po co, dlaczego, dla kogo? Wiedza podpowiada
> ,zeby kasowac, ale...

pisza ci ludzie ze nie ma to najmniejszego znaczenia a ty dalej swoje wywody...

masz kolejnosc bootowania w biosie, zakladajac ze sprobujesz zaladowac
z owego dysku system to bedzie szukal partycji z flaga boot - nie znajdzie,
blad, znajdzie, zacznie ladowac i tez wywali blad bo na owej partycji
systemu nie masz

slowem - nie ma to najmniejszego znaczenia
i tyle