Re: soft do powiekszania partycji (systemowej)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu, 13 Sep 2012 09:25:08 +0200

Dnia Thu, 13 Sep 2012 00:13:59 +0200, 1634Racine napisał(a):

> Anerys in news:504fdbe7$1_at_news.home.net.pl
> [.........................]
>
> btw_1:
> z bledami dla d: i e: (bo z nimi byly zwiazane bledy) system chodzil ok.
> Ale bledy byly. Geometrii dysku. Czy na to lekarstwem jest tylko Testdisk i
> saperskie/reczne dzialanie? Nie ma zadnego dobrego idiotensoftu, ktory to "z
> metra" wykona? No bo skoro jest soft, ktory to dokladnie wyczaja i opisuje -
> chocby Norton Partition Magic - to moze powinien byc soft, ktory bez
> grzebania ludzkiego to wyczysci... Tak nawiasem - zrobilem to zanim
> [...]

Nie sugeruj się tym co pokazuje Parition Magic, niejeden raz pisałem o
jego błędach. Zależy to jeszcze od wersji, której użyłeś - jakbyś
przeczytał log zmian wprowadzonych przez producenta w kolejnych wersjach
(niestety już nieosiągalny poprzez www), to włos by Ci się zjeżył na
głowie ;-).

A'propos głównego problemu: odpal z wiersza poleceń programik Drive
Snapshot, np. poleceniem snapshot --checkboot hd1. Jeżeli zaproponuje
poprawienie geometrii - zezwól mu na to. Jezeli nie, to wszystko jest
OK, a komunikaty PM - nie używając słów powszechnie uważanych za
obelżywe - będziesz mógł wrzucić tam gdzie ich miejsce.

P.S. http://www.computergripes.com/PartitionMagic.html

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/