Re: soft do powiekszania partycji (systemowej)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac_at_go2.pl>
Data: Tue, 11 Sep 2012 17:37:20 +0200

Dnia Tue, 11 Sep 2012 16:03:45 +0200, 1634Racine napisał(a):

> macie jakis sprawdzony na wlasnej skorze soft do powyzszego?

Ostatnio mieszałem zdrowo w swoich partycjach za pomocą GParted z Hiren's
Boot Disk 15.1 z dysku CD na którym ten gparted startuje z linuksa live.
Było przesuwanie, skracanie, wydłużanie, zakładanie... I wszystko skończyło
się dobrze.
Jak wydłużałem to wpierw przygotowywałem wolne miejsce. Uwaga - przesuwanie
w prawo leci piorunem, w lewo zwłaszcza jak masz masę danych, cholernie
wolno. Typowo 2-3 godz na partycję 100GB. Dobrze jest wykonywać jedną
operację na raz.

--
Jacek