Re: ESX + W2k3 / fragmentacja dysku

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 1 Sep 2012 17:11:34 +0200

Użytkownik "DooMiniK" <bachus_at_bachus> napisał w wiadomości

> Dbam o backup ;-)

BARDZO SIĘ CHWALI!
Chociaż p. Murphy ma też swoje do powiedzenia :)
Mnie kiedyś 3 backupy (na 3 zrobione...) dały ciała, na szczęście sytuacja
nie była krytyczna i można było z pewnym opóźnieniem backup powtórzyć z
nadal istniejącego źródła. Innym razem zdarzyło mi się, z kilku backupów
kleić "ten jeden plik", bo uszkodzenie w każdym było w innym miejscu. Jak
niosłem EPROM (nie mam własnego programatora) do zaprogramowania, to
zrobiłem ich 10, tyle, ile na dyskietkę weszło. Cóż, tak krawiec kraje...
dziÅ› sytuacja wyglÄ…da inaczej.
Dobra, wiemy co i jak w temacie, więc ja spadam, żeby serwerów nie
przeciążac archiwizacją :)