Re: Samoistne wybudzanie się kompa z hibernacji

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat, 1 Sep 2012 12:58:16 +0200

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Podaję identyfikator, już próbowałem coś wyguglać ale bezskutecznie:
> pci\ven_8086&dev_29b4&subsys_82951043&rev_02\&3&11583659&0&18
> Cholera że też tego nie idzie skopiować i wkleić :)

PCI Simple Communications Controller, to może być np. modem (chipset też,
ale już takie cuda widywałem, ze nie mam pewności, może być równie dobrze
"Hamerykańska aparata do wiązania krawata"). Znalazłem pewien link:
http://forum.wegotserved.com/index.php/topic/1945-pci-simple-communications-controller/
Na dole strony jest opisane, jak podejść.
Jak nie pomoże, spróbuję dalej.