Re: pomysł na sciagniecie tego video

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Fri, 24 Aug 2012 03:45:59 +0200

Gspot mĂłwi mi tyle http://s6.ifotos.pl/img/Gspotjpg_xpnaeer.jpg

> Cena za nieustanne dociaganie przy zrywanym necie.A niby jeden i drugi
> program potrafia dociagac plik... Jesli faktycznie mozesz via ftp
> (niestety: z mozliwoscia wznawiania sciagania pliku) to bylbym
> zobowiazany. Postaram sie max szybko to sciagnac , nadal przy zrywanym co
> jakis czas necie.

Jak to „niestety”? Jedną z podstawowych zalet FTPa jest możliwość wznawiania
transferu. :) Odezwij siÄ™ na mojego priva, to Ci dam namiary na plik. :)

[ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]