Re: pomysł na sciagniecie tego video

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri, 24 Aug 2012 00:42:52 +0200

Przemysław Ryk in news:1fxdhxuu6uqx8.dlg_at_maverick.przemekryk.no-ip.info
[...........]
> W razie czego jeszcze przez tydzień potrzymam. A potem Ci mogę via FTP
> wystawić - gdybyś potrzebował. W każdym razie - daj znać, czy zassałeś i
> masz, czy potrzebujesz od kogoÅ›. :D

no i chyba potrzebuje :)
sciagalem na dwoch laptopach: IDManager wylozyl sie na 97% i ani rusz dalej;
JDOwnloader zachwalany,ze nawet krowe wydoi - sciagnal mp4, zameldowal, ze
skonczyl, we wlasciwosciach plik ma: 1,25 GB (bajtów: 1 347 575 808), ale
plik jest z bykiem - gspot nie mowi o nim nic, mediainfo takze
nic,najwyrazniej zrabany naglowek. Cena za nieustanne dociaganie przy
zrywanym necie.A niby jeden i drugi program potrafia dociagac plik...
Jesli faktycznie mozesz via ftp (niestety: z mozliwoscia wznawiania
sciagania pliku) to bylbym zobowiazany. Postaram sie max szybko to sciagnac
, nadal przy zrywanym co jakis czas necie.