Re: Win XP - naprawa

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Mon, 13 Aug 2012 21:19:23 +0200

> Zadziała nawet z płytki z XP bez żadnego SP, o ile tylko partycja
> rozruchowa jest mniejsza niż 128 GiB. Po takiej naprawie, jaką opisujesz,
> czeka cię posadzanie SP3 oraz ponad 120 poprawek krytycznych i potem
> drugie tyle poprawek do tych poprawek. Liczba ta drastycznie rośnie, jeśli
> wybierzesz w Microsoft Update opcję "niestandardowa". Zabawa na długie
> zimowe wieczory.

Wystarczy wsusoffline + jeden wieczor,
ew. odwiedzenie strony http://mimo.zxq.net/updatelist.htm
posciaganie odpowiednich poprawek,
odpalenie file-checker'a a potem hfslip'a.

I niech z takiej plytki zrobi <R>,
tzn. przy tak zmodyfikowanych plytach (HFSPI / nLite)
konsola jest, ale jest niewidoczna -
- F10 nalezy wciskac o ile mnie pamiec nie myli.