Re: Win XP - naprawa

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon, 13 Aug 2012 17:05:59 +0200

"inst4nce" napisał:

> Czy mogę zrobić naprawę [R] systemu Win XP SP3 Pro z płytki SP2 Pro.
> Oryginalny system to Win XP SP2 Pro (taka jest oryginalna płytka), po
> aktualizacjach zrobił się SP3. Teraz się nie uruchamia, chciałem zrobić
> nakładkę/naprawę poprzez opcję [R]. Czy taka nakładka SP2 na SP3 zadziała?

Zadziała nawet z płytki z XP bez żadnego SP, o ile tylko partycja rozruchowa
jest mniejsza niĹĽ 128 GiB. Po takiej naprawie, jakÄ… opisujesz, czeka ciÄ™
posadzanie SP3 oraz ponad 120 poprawek krytycznych i potem drugie tyle
poprawek do tych poprawek. Liczba ta drastycznie rośnie, jeśli wybierzesz w
Microsoft Update opcję "niestandardowa". Zabawa na długie zimowe wieczory.

JoteR