Re: OE - "krzaczki" zamiast polskich znaków

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 6 Aug 2012 16:23:56 +0200

kmark <markotar_at_o2.pl> napisał(a):
> Przepraszam, oto źródło:
> =======
> Subject: =?UTF-8?Q?Lokata_Open_-_przypomnienie_o_ko=C5=84cu_lokaty?=

OK, dzięki. Niestety u mnie wyświetla się poprawnie. Krzaki pojawiają się
dopiero jak usunę spację sprzed charset. Nie wiem, czy się dobrze wkleiło,
dlatego lepiej jakbyś załączył plik EML zamiast wklejać. Generalnie tam
powinna być tabulacja a nie spacja, ale ze spacją OE też dobrze
interpretuje. Na tę chwilę więc nie mam pomysłu.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/