Re: OE - "krzaczki" zamiast polskich znak贸w

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon, 6 Aug 2012 18:33:05 +0200

Osoba podpisana jako Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
w artykule <news:jvok1m$ii7$1_at_news.icpnet.pl> pisze:

> kmark <markotar_at_o2.pl> napisa艂(a):
> OK, dzi臋ki. Niestety u mnie wy艣wietla si臋 poprawnie. Krzaki pojawiaj膮 si臋
> dopiero jak usun臋 spacj臋 sprzed charset.

We wklejonej wiadomo艣ci tam _by艂a_ spacja, ale pola "Received: " s膮
pokaleczone. Nie wiadomo te偶, czy w oryginale kt贸rakolwiek z linii
zawieraj膮cych "--" by艂a poprawnym delimiterem sygnaturki.

> Nie wiem, czy si臋 dobrze
> wklei艂o, dlatego lepiej jakby艣 za艂膮czy艂 plik EML zamiast wkleja膰.
> Generalnie tam powinna by膰 tabulacja a nie spacja,

Etam. Zgodnie z RFC 5322 tam powinna by膰 "folding white space", co samo
z siebie sugeruje u偶ycie spacji, cho膰 tabulator te偶 jest dopuszczalny.
W praktyce tabulator jest niezalecany, bo niekt贸re programy rozwijaj膮
tabulator do spacji psuj膮c w ten spos贸b np. temat w nag艂贸wku czy ASCII-arty
w tre艣ci.

> ale ze spacj膮 OE te偶
> dobrze interpretuje. Na t臋 chwil臋 wi臋c nie mam pomys艂u.

Niech napisze, czy ma *wy艂膮czone*
Narz臋dzia | Opcje | Czytanie | Ustawienia mi臋dzynarodowe | U偶yj domy艣lnego
kodowania dla wszystkich wiadomo艣ci przychodz膮cych.

Uwaga! Dla tej opcji nie ma obrazka na <http://evil.pl/pip/OE.html> ani na
<http://www.grzegorz.net/oe/config.php>, cho膰 u Ciebie jest opis, co psuje
jej w艂膮czenie.

--
Andrzej P. Wo藕niak  uszer_at_pochta.onet.pl  (zamie艅 miejscami z<->h w adresie)
Grand Inquisitor  pl.internet.pomoc   Trust No.1   http://evil.pl/pip/