Re: OE - "krzaczki" zamiast polskich znaków

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Mon, 6 Aug 2012 18:07:42 +0200

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jvok1m$ii7$1_at_news.icpnet.pl...
> OK, dzięki. Niestety u mnie wyświetla się poprawnie. Krzaki pojawiają się
> dopiero jak usunę spację sprzed charset. Nie wiem, czy się dobrze wkleiło,
> dlatego lepiej jakbyś załączył plik EML zamiast wklejać. Generalnie tam
> powinna być tabulacja a nie spacja, ale ze spacją OE też dobrze
> interpretuje. Na tę chwilę więc nie mam pomysłu.

Próbowałem dwa razy. Plik .eml dołączałem przez:
wstaw > plik załącznika,
ale niestety żadna z tych wiadomości nie dotarła do grupy.
Grupę subskrybuję w OE i nie wiem w jaki inny sposób można wysłać wiadomość
z załącznikiem.