Re: OE - "krzaczki" zamiast polskich znaków

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Mon, 6 Aug 2012 18:57:10 +0200

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:501ff2a8$0$1302$65785112_at_news.neostrada.pl...

> Niech napisze, czy ma *wyłączone*
> Narzędzia | Opcje | Czytanie | Ustawienia międzynarodowe | Użyj domyślnego
> kodowania dla wszystkich wiadomości przychodzących.
>
> Uwaga! Dla tej opcji nie ma obrazka na <http://evil.pl/pip/OE.html> ani na
> <http://www.grzegorz.net/oe/config.php>, choć u Ciebie jest opis, co psuje
> jej włączenie.

W kilku piśmidełkach widzialem wręcz zalecenie, aby to WŁĄCZYĆ, co wydaje mi
się głupie. Przy okazji parę też innych opcji powodujących łamanie
netykiety, bądź w inny sposób utrudnianie czytania/cytowania pozostałym...
Nawet można było między wierszami przeczytać, że się toppostuje :/
Nie sprawdzę w tej chwili zawartości linków, gdyż coś mi się wyburaczyło, że
praktycznie żadna strona się nie wczytuje (połączenie przerwane przez
serwer, włączenie/wyłączenie Avast nic nie daje), więc przepraszam za
pardon, jeśli w tym momencie dałem ciała, ale piszę "na ślepo" i nijak nie
mam możliwości skorygowania własnych treści. Dobrze, że chociaż mail/news
chodzi.