Re: Potrzebny opis Windows 8

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed, 25 Jul 2012 19:10:27 +0200

K <K_at_atrapa.pl> napisał(a):
> Początkujący albo prawie początkujący użytkownicy zawsze
> byli i zawsze tacy będą. Rozumiem, że komuś, kto całe życie
> spędził zgłębiając wiedzę komputerową trudno jest to pojąć.
> Dobry "nauczyciel" to taki, który potrafi postawić się w sytuacji
> początkującego i wytłumaczyć mu różne rzeczy nie zakładając,
> że delikwent wie już to czego nauczyciel wytłumaczyć w prosty
> sposób nie potrafi. Może dlatego dobrych nauczycieli jest tak mało,
> we wszystkich zresztą dziedzinach.

Ale tak właściwie to o co Ci chodzi? To nie my mamy uczyć obsługi Windows 8
osobę dla której szukasz opisu tego systemu. I nadal mam wrażenie, że to,
czego oczekujesz od nas, to poszukanie czegoś w Google za Ciebie. A w tym
nikogo nikomu się nie chce wyręczać. Jeśli Google Ci nie znajduje
przystępnego opisu to skąd my mamy go mieć? Z resztą nawet nie wiemy czego
szukać bo musielibyśmy dokładnie znać poziom zaawnsowania tej osoby.
W ogóle to zauważ, że Windows 8 jeszcze nie ma. W związku z tym opisy które
są, są tworzone przez entuzjastów, zaawansowanych użytkowników, którym chce
się bawić wersją testową. Opisy dla początkujących pojawią się po premierze,
wtedy księgarnie zostaną zalane książkami "Windows 8 dla opornych". Dopiero
wtedy będzie rynek na takie opisy bo w sprzedaży pojawią się komputery z
preinstalowanym tym systemem.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/