Re: Potrzebny opis Windows 8

Autor: K <K_at_atrapa.pl>
Data: Wed, 25 Jul 2012 19:26:32 +0200

> I nadal mam wrażenie, że to, czego oczekujesz od nas, to poszukanie czegoś
> w Google za Ciebie.
W odpowiedzi dla Jacka wyraźnie napisałem:
"Czasami na ciekawe, przystępne strony na jakiś temat trafia się
przypadkiem, szukając czegoś innego. I o adresy do takich stron
mi chodziło."
O specjalnym przeszukiwaniu Google za mnie nie było mowy.
To zrobiłem wcześniej sam i w tej samej odpowiedzi napisałem:
"Jednak muszę przyznać, że to, co można było znaleźć
właśnie drogą wyszukania w Google, przystępne nie jest."

Może rzeczywiście jest za wcześnie.
Jeśli ktoś jednak trafił (a nie specjalnie szukał dla mnie) na coś
ciekawego,
to będę wdzięczny za podanie adresu.
Natomiast powyższej dyskusji nie zamierzam kontynuować. Nie ma sensu.

K.