Re: Potrzebny opis Windows 8

Autor: K <K_at_atrapa.pl>
Data: Wed, 25 Jul 2012 18:55:44 +0200

> Chyba jednak będziesz ten opis musiał zrobić sam dla tej osoby.

Początkujący albo prawie początkujący użytkownicy zawsze
byli i zawsze tacy będą. Rozumiem, że komuś, kto całe życie
spędził zgłębiając wiedzę komputerową trudno jest to pojąć.

Dobry "nauczyciel" to taki, który potrafi postawić się w sytuacji
początkującego i wytłumaczyć mu różne rzeczy nie zakładając,
że delikwent wie już to czego nauczyciel wytłumaczyć w prosty
sposób nie potrafi. Może dlatego dobrych nauczycieli jest tak mało,
we wszystkich zresztą dziedzinach.