Re: który system wybrać: win7-32 czy 64

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Sat, 14 Jul 2012 22:18:40 +0200

> Rzecz, której jestem kategorycznie przeciw - ścibolenie systemowi miejsca
> na dysku, tak, jak dzielenie tego dysku na partycje. Doświadczalnie
> stwierdziłem, że partycja powinna mieć 2-4 razy tyle miejsca, ile system z
> położonymi wszystkimi aktualizacjami, sterami i poprawkami, oraz plikami
> hiberfil i pagefile (a bardzo pożądane, żeby system miał swój dysk tylko
> dla siebie, inne rzeczy na innych dyskach, te, jak ktoś chce, niech sobie

hibernacja wyłączona, swap wyłączony
11GB wolnego na 21GB partycji wg. mnie prawidłowo
ratowałem się kompresją ale widzę to był błąd
jak system przestanie się mieścić to znak by go reinstalować

moja struktura partycji
C system 21GB (zupdatowy+programy wymagające instalacji+stery=10GB)
D dokumenty 11GB (+na nim 3GB stałe użytki bezinstalacyjne )
G gry 50GB (wiekszosc bezinstalacyjne)
H instalki
E/F media resztaGB

11GB na dysku systemowym uważam za ogromny zapas