Re: [lame][xp] instalacja nadprawcza (nadpis na systemie)

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Fri, 15 Jun 2012 14:38:22 +0200

Użytkownik "JoteR" <joter_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Instalacja naprawcza - o ile nie pomylisz się w wyborze rodzaju
> instalacji - zachowuje wszystkie zainstalowane programy i ich ustawienia a
> także
ciach...
> Powodzenia.
>
> JoteR

Pozwolisz, że podłączę się z pytaniem..
a jeśli system był XP+SP2 a mam teraz płytkę ze zintegrowanym SP3
to można robić taką "aktualniejszą" płytką instalację naprawczą
(bez utraty tych wszystkich poinstalowanych programów, ścieżek itp)
czy trzeba sięgać po płytkę z SP2?
Wydaje mi się, że można ale wolę dopytać kogoś bardziej doświadczonego :)