Re: synchronizacja katalogów między dyskami

Autor: nolina <nolina.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 15 Jun 2012 10:32:57 +0000 (UTC)

Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px> napisał(a):

> Total Commander albo TC PowerPack.

Tak.Wiem. Jednak ja potrzebuję by program wskazał czy w dwóch porównywanych
katalogach występuje bądź nie dany podkatalog. Bezwzględnie czy tam jest czy
nie. Niezależnie od jego położenia-ścieżki dostępu.
A takie programy jak dobrze widzę uwzględniają np to że jeśli na dysku A w
katalogu ABCD jest podkatalog X a na drugim dysku B podkatalog X jest w innym
podkatalogu EFGH a nie ABCD, to program pokazuje że nie ma go na dysku A w ogóle.