Re: plik *.bat dla ping dwóch hostów

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu, 14 Jun 2012 00:10:36 +0200

ggs in news:jr7s5s$ke1$1_at_news.task.gda.pl
> kazdy modem jaki dostalem nosil slady uzytkowania- nie mam nic
> przeciwko uzywanym rzeczom byle sprawne były ale moze cos w tym jest.
> pozdr.

niech dadza nowy modem, dzisiejszej generacji.
jesli jeszcze masz mozliowsc sprawdzenia swojego starego / obecnego modemu
na innym sprzecie/laptopie i bedzie tak samo źle, to winny jest
najprawdopodobniej modem/firmware/starosc modemu/rozjezdzanie sie modemu z
najnowsza technologia providera... Jakos tak. Nowy modem sprawdz.