Re: pliki *.chk po skanowaniu chkdsk

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed, 13 Jun 2012 23:59:43 +0200

Anerys in news:4fd86ee8$1_at_news.home.net.pl
> Użytkownik "1634Racine" <1634_at_Racine.pl> napisał w wiadomości
> Implikuje - w uproszczeniu - stanowi cechę, właściwość, itp, przez sam
> fakt zaistnienia, użycia. O to chodziło?

nie, nie o to chodzilo;
egzotyczne slowo 'implikuje' jest mi od niedawna znane i problem nie w nim
byl; tutaj byl poczatek mojego pytania jeno, wstep.

tutaj zaczynaja sie wlasciwe moje pytania.

> Logiczne.

i juz rozumiem.

za cale wyjasnienie b.dzieki, takze poczytalem wczesniej opisy/wyjasnienia
wokol tego softu
http://www.diydatarecovery.nl/chkmate.htm