Re: [problrm] google nie dziala w operze

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 12 Jun 2012 10:56:24 +0200

 magic devoid in news:jr5fb4$l7d$1_at_inews.gazeta.pl
> pobadam to, tylko pozniej, to moze mi zajcc ze trzy dni,

10 minut zajmie Ci odpalenie opery portable, zrob zwykla instalacje jako
wersje usb, od tego zacznij, to da opere niezalezna w max stopniu od
systemu, a zlikwidujesz ja sobie potem jednym klikiem. I zobacz jak dziala.
a potem - masz opisane.Nie kombinuj inaczej, szkoda czasu, zacznij od
portable.