Re: [problem] google nie dziala w operze

Autor: noob2000 <fir_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue, 12 Jun 2012 06:35:20 +0000 (UTC)

no to wlasnie nie dziala wikipedia tez nie dziala,
reszta dziala

ps. co do procesu to chodzilo mi svchost, jakas usluga
hostowana przez to ma jakis blad, nie wiem jaka bo podaje
przy bledzie svchost.exe
(moze to nic waznego moglbym powylaczac rozne uslugi bo
kiedys jak nie mialem netu na pale powylaczalem prwie wszystkie
- zostalo z 8, a pozniej jak kupilem net na karte i nie chcial
dzialac od tego do dla odmiany na pale powlaczalem prawie
wszystkie) nie mam sily jednak sleczec i czytac o tych uslugach
co jest potrzebne a co nie (zle sie czuje)