Re: plik *.bat dla ping dwóch hostów

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 12 Jun 2012 10:56:48 +0200

ggs in news:jr5m4p$nm$1_at_news.task.gda.pl
> "1634Racine" <1634_at_Racine.pl> wrote in message
> Szukalem czegoś z zapisem loga z datą i godziną (zapewne systemowy ping
> tez to zrobi ale tu jakos czytelniej jest).
> Gryze sie od kilku tygodni z dostawcą sieci o zaniki połączenia i tym
> monitoruje.
> Moze przy okazji ktos z Was potrafi wskazac problem -
> zanika co jakis (nieregularny absolutnie) czas połączenie, niemal żaden
> host w swiecie wtedy nie odpowiada za wyjatkiem gateway'a dostawcy ,
> który po jakims czasie (kilka minut) tez w koncu zdechnie a polaczenie z
> [...]

zobacz moj trzeci post w watku, opisalem powod takiego mojego pingowania -
podejrzewalem, ze zdychaja dns-y i dlatego mam brak dostepu do zasobow sieci
przy jednoczesnej dobrej mocy sygnalu i polaczeniu z siecia. Okazalo sie z
pomoca pingowania, ze w momencie awarii zdycha _kazdy_ IP, i dnsy, i adresy
stron w postaci ip.
Na forach podpowiadaja mi, ze moze nagle modem/firmware stal sie
"niekompatybilny" z iplusem, za stary po prostu modem. Albo: nagle zaczal
samoczynnie przechodzic z HSDPA na UMTS, a przy takich zmianach modemy
zatykac sie moga... Nie wiem, moze wezme na tydzien na probe modem nowej
generacji z iplusa, sprawdze.

U Ciebie _rozlacza_ z internetem? co to znaczy "zanika czas polaczenia"?
zrywa polaczenie? no nie, nie moze wowczas jednak odpowiadac host providera.
wiec masz polaczenie, ale wszelkie hosty gluche na pingi?
a jak pingowanie dns-ow wowczas?
zrob to samo co ja - pinguj jednoczesnie dnsy podstawowy i zapasowy, i jakis
np. onet, czy wp.pl jako trzeci (w postaci ip oczywiscie) - ja w czasie
awarii widzialem,ze ewidentnie trzy hosty sa gluche, wiec to nie dnsy
winne.
Nikt mi nie potrafil wyjasnic roli BTS-ów w czasie polaczenia iplusowego...