Dnia Sun, 03 Jun 2012 22:29:28 +0200, Netx napisał(a):
> W dniu 2012-06-03 19:52, Michal Kawecki pisze:
>> Nie jestem pewien czy to jest wina pendraka. Raczej samego systemu lub
>> konta usera. Usuń wszystkie wpisy z klucza
>> \HKLM\software\microsoft\windows\CV\explorer\MountPoints2 i sprawdź
>> ponownie.
> Dzięki za odpowiedź! Zrobiłem to co poradziłeś, ale problem ustąpił jak
> ręką odjął dopiero po odinstalowaniu Acronis True Image Home 2012.
> Miałem build 5045 (pudełkowy), widzę że na sieci jest nowszy więc
> spróbuję w wolnej chwili nowszą wersję Acronis.
> Znalazłem że ktoś już miał ten problem z Acronisem i jakimś pendrive
> Patriot.
Ciekawe. Obserwuję coraz bardziej zagmatwane zależności między softem a
sprzętem. A miało być tak pięknie, zunifikowane API, zunifikowany
sprzęt... ;-)
-- M. /odpowiadając na priv zmień px na pl/Received on Sun 03 Jun 2012 - 22:45:02 MET DST
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sun 03 Jun 2012 - 23:42:00 MET DST