Re: plik *.bat dla ping dwóch hostów

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon, 4 Jun 2012 01:01:42 +0200

1634Racine <1634_at_Racine.pl> napisał(a):
> [...]
> Pierwszy bat (jesli w ogole mozliwy):
> -------------------------------------
> wyslac pingi _jednoczesnie_ do obu hostow, czyli nie tak, ze ping
> pierwszego, czekamy na odpowiedz pierwszego, i dopiero wowczas ping ku
> drugiemu, czekamy na wynik i od poczatku to samo.
> Czyli dwa pingi wyslane, dwa zapisane i znow to samo - dwa pingi wyslane,
> zapisane,...
> chodzi o to, by pingi zwracaly info ze stanu komunikacji z hostami w
> mozliwie "dokladnie" tym samym momencie (wiadomo, ze bedzie pewne
> przesuniecie w czasie, ale chce je zminimalizowac).

Hmmmmmm

a.bat:

:start1
start b.bat 212.2.96.51
start b.bat 212.77.100.101
:test1
if exist 212.2.96.51 goto test2
goto test1
:test2
if exist 212.77.100.101 goto test3
goto test2
:test3
rmdir 212.77.100.101
rmdir 212.2.96.51
goto start1

b.bat:
ping -n1 %1
mkidir %1

Coś takiego, powinno działać, nie testowałem.

:start1
ping -n 1 212.2.96.51 >> x.txt
ping -n 1 212.77.100.101 >> x.txt
goto start1