Re: Win7 nie czyta jednego pendrive

Autor: Netx <nospam_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 03 Jun 2012 22:29:28 +0200

W dniu 2012-06-03 19:52, Michal Kawecki pisze:
> Nie jestem pewien czy to jest wina pendraka. Raczej samego systemu lub
> konta usera. Usuń wszystkie wpisy z klucza
> \HKLM\software\microsoft\windows\CV\explorer\MountPoints2 i sprawdź
> ponownie.
Dzięki za odpowiedź! Zrobiłem to co poradziłeś, ale problem ustąpił jak
ręką odjął dopiero po odinstalowaniu Acronis True Image Home 2012.
Miałem build 5045 (pudełkowy), widzę że na sieci jest nowszy więc
spróbuję w wolnej chwili nowszą wersję Acronis.
Znalazłem że ktoś już miał ten problem z Acronisem i jakimś pendrive
Patriot.