Re: bat - nazwa pliku

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Thu, 31 May 2012 06:37:49 +0000 (UTC)

Dnia 30.05.2012 Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

> Tylko jak z tobą żona wytrzymuje?

JakoÅ› wytrzymuje. Bo ona o tym _wie_ :-)

> Biali nie potrafią skakać.
> Fantastyczna scena, jak dziewczyna Woodego Harlesona prosi o szklankÄ™ wody.
> Kojarzysz?

Niestety...

> Chociażz drugiej strony jako mężczyzna na pewno wiesz, że to że zbiór A
> zawiera się w zbiorze B nie oznacza jeszcze, że zbiór B nie ma dodatkowych
> elementów.

Tak, ale warto być świadomym, że SV jest lokalne. I dany element
postępowania odczytywany jako kulturalny w pewnej lokalizacji
jest całkowicie odwrotnie odczytywany gdzie indziej. Oczywistym
przykładem są odgłosy wydawane podczas spożywania posiłku.

> P.S. Nie dałeś się sprowokowac, bo ja nie prowokowałem.

Sprowokowałeś, choć nie miałeś tego zamiaru- taka subtelna różnica
(można rzec: różniczka ;-)

> So miłego dnia, dzięki za pomoc i oby next time dzieliły nas tylko kłótnie
> o blondynki, brunetki i biusty B czy D!

Miłego dzionka i przyjemnego zgłębiania batów.
Z mojej strony EOT, gdyż dyskusja mocno OT, a poza tym wszystko
zostało już powiedziane ;-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.