Re: bat - nazwa pliku

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed, 30 May 2012 12:59:02 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Tak, to jest prawidłowa odpowiedź. Dla Ciebie może być bardzo
> istotna, gdyż wiesz, że rozwiązanie istnieje i np. możesz sam do
> niego dojść. A ktoś może woleć sam dojść do rozwiązanie, niż mieć je
> podane na tacy, gdyż na przykład czegoś się nauczy, lepiej zapamięta
> itp.

ok i kłopot z głowy.
Być może lata pracy z klientami naucył mnie myśleć w kategoriach: co klient
chce a nie co klient mówi. W sumie z zazdrością myślę, że można podchodzić
do temastu inaczej.
Tylko jak z tobą żona wytrzymuje?

> Tak, ja jestem mężczyzną. Mężczyźni są prości, do nich nie dociera
> subtelne "dawanie do zrozumienia". Jeśli proszę o sól, nie mam
> ukrytych prentensji, że nie ma soli na stole. Na pytanie tak/nie
> odpowiadam tak/nie, nie dociekam, czy Autor miał na myśli coś innego,
> niż rzeczywiście napisał.

Biali nie potrafią skakać.
Fantastyczna scena, jak dziewczyna Woodego Harlesona prosi o szklankę wody.
Kojarzysz?
:)

> Netykieta to nic innego jak tutejszy SV.

Literalnie rzecz pojmując - zgadza się.
Chociażz drugiej strony jako mężczyzna na pewno wiesz, że to że zbiór A
zawiera się w zbiorze B nie oznacza jeszcze, że zbiór B nie ma dodatkowych
elementów.

> Gdzie tam jest coś o zdenerwowaniu? Napisano tam, że takie pytania
> drażnią i prowokują do odpowiedzi tak/nie. Ja dałem się sprowokować
> :-)

No właśnie - rozdrażnienie, zdenerwowanie - bardzo pokrewne.
Chociaż oczywiście LITERALNIE nie to samo ;-P
P.S. Nie dałeś się sprowokowac, bo ja nie prowokowałem.

> Zapewne...

:)
So miłego dnia, dzięki za pomoc i oby next time dzieliły nas tylko kłótnie
o blondynki, brunetki i biusty B czy D!

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")