Re: bat - nazwa pliku

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Wed, 30 May 2012 11:33:17 +0000 (UTC)

Dnia 30.05.2012 Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:

> No chyba, że naprawdę sądzisz iżdobrą odpowiedzią na pytanie "czy coś da
> sie zrobić" jest odpowiedź "tak" zamiast "podania tego sposobu"

Tak, to jest prawidłowa odpowiedź. Dla Ciebie może być bardzo
istotna, gdyż wiesz, że rozwiązanie istnieje i np. możesz sam do
niego dojść. A ktoś może woleć sam dojść do rozwiązanie, niż mieć je
podane na tacy, gdyż na przykład czegoś się nauczy, lepiej zapamięta itp.

> Innymi słowy mówiąc, czy uważasz, że to dobrze rozumieć świat literalnie?

Tak, ja jestem mężczyzną. Mężczyźni są prości, do nich nie dociera
subtelne "dawanie do zrozumienia". Jeśli proszę o sól, nie mam
ukrytych prentensji, że nie ma soli na stole. Na pytanie tak/nie
odpowiadam tak/nie, nie dociekam, czy Autor miał na myśli coś innego,
niż rzeczywiście napisał.

> Pisałem wyraźnie o ogólnie pojętym SV - dlaczego w tym przypadku nie
> odczytujesz tego literalnie.

Netykieta to nic innego jak tutejszy SV.

> literalnie przeczytałem informacje zawarte w linku, który podałeś.
> Bądźmy konsekwentni :)

Gdzie tam jest coś o zdenerwowaniu? Napisano tam, że takie pytania
drażnią i prowokują do odpowiedzi tak/nie. Ja dałem się sprowokować :-)

> P.S. Czy jesteśmy już trollami?

Zapewne...

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.