Re: [XP] Aktualizacje automatyczne - jak dobrze wylaczyc

Autor: Anerys <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 12:59:24 +0200

(WYŁACZ QUOTED PRINTABLE, plizzz)
Użytkownik <radekp_at_konto.pl> napisał w wiadomości
Macie jakiś sprawdzony sposób na wyłączenie aktualizacji automatycznych?

Aktualnie usługi mam przestawione na uruchamianie ręczne, ale niezbyt dobrze
działa -- gdy chcę skorzystać z WU muszę przestawić w services.msc
Aktualizacje
na automatyczne uruchamianie (inaczej WU wyrzuca błąd).

Zależy mi na jakimkolwiek działaniu usługi (nawet w tle), ale aby po
uruchomieniu WU aktualizacja działała.

===

A więc panie bracie, nic nie kombinuj z uruchamianiem usug.
Start, Windows Update, poczekaj, aż pokaże się plansza wyboru
EKSPRESOWA/NIESTANDARDOWA. Możesz to wywołać również uruchamiając Internet
Explorer i z zakładki Bezpieczeństwo (po prawej) wybierasz Windows Update.
Dalej postępujesz identycznie.
Po prawej będziesz mieć okienko o treści tytułowej "pomóż chronić ten
komputer PC", wtedy klikasz na przycisk "Włącz opcję Aktualizacje
Automatyczne.
Jeśli treść tytułu okienka jest "Aktualizacje automatyczne włączone", wtedy
klikasz niebieski napis "wybierz termin instalowania aktualizacji".
W onu tych przypadkach otworzy się okienko, kliknij przycisk więcej opcji.
Tu sobie wymierasz, jak system ma traktować aktualizacje I TU JE WYŁACZASZ,
jeśli nie chcesz robić ich automatycznie, zachowasz wtedy możliwość ręcznego
działania. Ze szczegółami na pewno już sobie poradzisz :)