[XP] Aktualizacje automatyczne - jak dobrze wylaczyc

Autor: <radekp_at_konto.pl>
Data: Wed, 30 May 2012 12:25:09 +0200

Macie jakiś sprawdzony sposób na wyłączenie aktualizacji automatycznych?

Aktualnie usługi mam przestawione na uruchamianie ręczne, ale niezbyt dobrze to
działa -- gdy chcę skorzystać z WU muszę przestawić w services.msc Aktualizacje
na automatyczne uruchamianie (inaczej WU wyrzuca błąd).

Zależy mi na jakimkolwiek działaniu usługi (nawet w tle), ale aby po
uruchomieniu WU aktualizacja działała.