Re: BAT - kolejne wątpliwości

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Wed, 30 May 2012 09:59:13 +0000 (UTC)

Osobnik posiadający mail no_at_spam.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Nie ogarniasz googli?

jak widać...

> SET /A i=1+1
> SET /A i=i-1
>
> Oczywiscie wszystko na integerach i to tylko 32 bit chyba,
> czyli o floatach zapomnij.

dzięki, jak widać, źle wujka pytałem, bo nie pomyślałem aby poszukać
szczegołów polecenia SET

> Nawiasy ( ) ?

no ptrz, a ja z klamrowymi próbowałem.

> PS
> Ogolnie ogarnij google - tu juz raczej nikt Ci nie pomoze,
> bo zadajesze pytania, na ktore uzyskasz odpowiedz w 3s
> uzywajac googli no i tego narzadu miedzy lewym a prawym uchem.

O jak miło - być od rana wyzwanym od bezmózgów.
Z ciekawości - jakie hasło zadałbyś w gugla?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")